Evet canm kırk diye bişey yok … Hatta batıl inanç olduğu için yapılması uygun bile değil … Ne öcü gelir ne bişey olur .. Gelenek haline gelmiş ne İslam’da ne Hristiyanlıkta ne Yahudilikte olan bişey değil … Şaman da olan bişey ki bunu yapmak ne kadar doğru siz düşünün… Yani korkmanıza gerek yok heleki yapmak istemiyorsanız bu en iyisi hiç yapmayın derim ben 😊