Ecarve amin inşallah allah razı olsun🤲cümlemizin bebeklerine inşallah 🤲 3 lü taramada 438/1 risk çıktı doktor kötünün iyisi ded git karnından su aldır ben bilmem allah bilir dedi.tabi başka bir doktora yine gittim o doktor,bu değere gerek yok dedi,bende rabbime bıraktım ama kuşku bir yerlerde hep kaldı.ne olursa olsun o benim evladım dedim😍 çok şükür ki sıkıntı yok.başka doktora gitmeseydim karnımdan su aldırmış olabilirdim.