Gulbeyaz1778 hiç korkma benim de 20lik dişim çok ağrıyordu doktora gittim antibiyotik verdi kullandım 3 gün felan etki etti sonra yine başladı o kadar ağrıyodu ki kafamı duvarlara vuruyodum eşim zapt edemiyodu artık çektircem diyodum çevremdeki cahil cüheylalar bebek ölür diyolardı en sonunda eşim dayanamadı kadın doğuma götürdü sorduk araştırdık izin kağıdı aldık dişçiye gittik ve çektirdim.Kendime çok kızıyorum 1 ay neden o kadar acı çektirmişim kendime diye bebeğe de boşu boşuna stres oldu ağlamaktan artık gidin çektirin hiç korkmayın