Mlkgnlty Kağan ya da Kaan isminde çocuğu, tanıdığı olanlar karakterleri nasıl ? Bebeklikleri , çocuklukları nasıl geçiyor? Kağanlar nasıldır? Hadi yazın anacımm. 🥰
Minikcennetim Mlkgnlty yeğenimin adı Oğuz Kaan çok uslu maşallah imreniyorum umarım benim çocuğumda onun gibi uslu olur 🥰
[silindi] Mlkgnlty 8 gunumuz kaldi en son tarihe bakalim dogunca nasil oluyorlar buraya guncelleme atarim😀
Mlkgnlty Minikcennetim ah bizimkiler de öyle olsun.Eşim de ben de sakin bebeklermişiz bize çeker umarım 🙏🏻😍.Bakalım göreceğiz🫢
3bebeli1kedili Abimin ismi Kaan Bora küçükken aşırı yaramazmış annem gittiği yerden ağlayarak dönermiş düz duvara tırmanırdı diye anlatır ama şimdi gel gör inanılmaz ağır başlı inanılmaz sakin sanki o çocuk değil der annem 🤭 abim diye demiyorum ama bazen o kadar ağır kanlı oluyor ki tembel hayvan yanında halt etsin diyorum 😂 gerçi şimdi 30 yaşında bir prenses babası onun da etkisi olabilir 🤗
Bora5832 3bebeli1kedili benim oğlumun adı da bora 6 aylık tepik atıp duruyor asla eli kolu durmaz yoksa benimki de mi düz duvara tırmanacak😄
3bebeli1kedili Bora5832 kız iyi düşün iyi olsun 😂 benim oğlan galiba dayısı kılıklı olacak vurup vurup duruyor kızlarım da tetikliyor olabilir gerçi içerde bilmiyorum 🙈 güzel şeyler düşünelim iyi şeyler pozitif şeyler 😂😂
Zuzuu86 Ben Kaan koyucam inşallah 🙏🏻 ☺️ Çevremde olanlar çok akıllı, hırslı, sağlam ve uslu oluyolar..
Bora5832 3bebeli1kedili Doğdu benimki 6 aylık öyle bir tepik atıyor ki havaya uçacak resmen eller ayaklar sürekli hareket hâlinde.5 aylıktı örümceğe koyduk baktım ki çocuk yürüyor yani aman aman dedim bir daha da örümceğe bindirmedik erkenden yürür durmaz diye 😂
3bebeli1kedili Bora5832 ay ben onun totosunu yerim 😍 ananem hep şey der oynak bebek iyidir eli ayağı durmasın hiç falan diye derim her zaman anasına babasına günah değil mi falan diye sanki abin çok dururdu bak şimdi yerinden kalkmaz o kadar hareketliydi falan. Sağlığı sıhhati yerinde olsun inşallah durmasın napalım 🤗 ben bekliyorum bakalım üçü birden nasıl olacak nasıl maceralar yaşayacağız daha şimdiden içerde kavga gürültü var gibime geliyor doğunca renkli renkli huniler alıp takarım artık üç bebeli bir kedili bir de hunili 😂
Mlkgnlty Halaycibasiteyteyaheyytilili deme öyle demee 🫣Yeğenin Kağan mı Kaan mı peki ? Ben karar veremiyorum bir türlü de
Mlkgnlty [silindi] ay çok heyecanlı 8 gün 🫠Sağlıkla kucağına al inşallah canım🙏🏻 ,burada etiketle soracağım nasıl olduğunu konuşalım yine 🌸
Seri1991 Mlkgnlty biz selim Kağan koyuyoruz inşallah 😊 kaan ın anlam olarak karşılığı yok çok araştırdık aslı Kağan 😊