Kızlar bebegim dogunca küveze alındı bugün emzirme için çağırdılar memeyi tuttu gayet iyiydi genel durumu da iyi sanırım yarın cıkıcak küvezden artık ama sanki bebegim gözlerini ilk açmaya çalışırken yukarıya doğru kayıyor gözleri sonradan düzeliyor böyle bi şey gözlemleyen oldu mu bebeginde normal mi? Başka bi durum olsa doktorlar farkederdi sanırım