Kanda hamileligi tehlikeye sokabilecek degerler var mi diye bakiyolar,y3 t4 tsh gibi tiroid hormonlari vs.Ben tup bebek tedavisine basladigimda nerdeyse 2 gunde bir hastaneye gidiyodum her seferinde kan aliyolar ve ultrasona giriyosun,yumurtalarinin gelismesi icin doktorun verdigi ilaclari igneleri kullaniyosun bu nedenle doktor devamli gormek istiyo gelisimlerini Benim ki yaklasık 2 hafta surdu,2 hafta sonunda belirlenen gunun aksaminda catlatma ignesi oluyosun ertesi gun de doktorun belirledigi saatte hastaneye gidiyosun ve yumurtalarin toplaniyo.Bu islem narkoz verilerek yapiliyo.Sonrasinda doktorun rahmini dinlendirmek isterse embriyolarini donduruyosun ve mesela 2 ay sonra ilk adetinde bu sefer transfer islemi icin gidiyosun.Anlasilacagi uzere uzun ve zor bi surec ama sonuc icin katlaniyo insan.Ben mesela 11 haftalik hamileyim suan.Senin de bahtin acik olsun 🤲