Simaybalim22 Merhabalar herkese ben daha yenı hamileyim tam 1 aylık kasıklarımda cok fazla sancı belimde sırtıma kadar cok fazla agrı çekiyorum bu nprmal midir önerebileceğiniz birşeyler varmdır🧡
gazetecimom Simaybalim22 çok normal canım, yine doktoruna da sor ama bebek iyice rahmine yerleşip tutunuyor bunlar onun ağrısı. Kan leke vs yoksa sorun da yok, yani benim doktorum bana öyle söylemişti ama siz yine de muayenenizde bunu da dile getirin