Anneadayi89 benguuusk kilosu baya iyi masallah onun icin sordum bizde kilosu 34. haftada 2900 cikti böyle giderse suni sanciyla dogurursun beklemezsin dendi
benguuusk Anneadayi89 benim doktorum böyle birşey demedi 4 kiloyu geçmese sıkıntı yok rahat rahat doğrursun diyor 🥲
Peker eylulmomm ben bunu çok erkem yaşadım 26 haftada yaşadım ve halada yaşıyorum çok kötü uyku yok dönemiyorsun kalkamıyorsun 😭
Hlycngz eylulmomm benimde oluyo hafif adet sancısı giriyo kasıklara ve bacağıma vuruyo agrı 37+4 haftalığım