AngeL- Haftada detaylı yaptıran var mı? Doktorum bana 15 haftalıkken 1 ay sonra gel detaylı için dedi. 19 haftada ufak değil mi bebek herşeyi görebilir mi ? Ultrasonu yeni bu arada
Annesininportakali53 AngeL- detaylı 20-24 arası yaptırılıyor ama en uygun olan 22. Hafta deniliyor genelde doktorlar onu uygun görüyor ama bakılsa anlaşılır tabi ben 20 de gittim belliydi ama 24 te bir gittim kime benzediği bile belliydi valla 😁
AngeL- Annesininportakali53 20-24 denmesi kafamı karıştırıyor aslında ama 1 ay çok uzun geldi hala bitmedi 1 hafta daha dayanabilirmiyim bilmiyorum😅
mimar_anne Ben dün gittim 19+4 de her şeyi çok netti canım yüzünü de gördük çok şükür sadece fetal kalp taraması için 1 ay sonra gel dedi 24 de bakılıyormuş ona
mimar_anne AngeL- bebeğin kalbine giden damarlar da kan akışına falan bakıyorlar renkli doppler ile o canım
MSultann AngeL- 19 haftada kadın dogumcum detaylıyı yaptır sonra görüşelim dedi. Perinatologu aradım 21. Haftayı bekleyelim bebek büyüsün hareketlensin dedi. 21. Haftada yaptırdım ben canım.
Dark AngeL- 18-23 arası yapılıyor zaten. 19+1 de gitiniz diyelim 20. Haftaya girmiş oluyorsunuz gayet ideal. Olmasa doktor hafta verirdi
Kara77 AngeL- bende 19 hastalıktı doktorum detaylı yapalım dedi randevu bulana kadar 23 haftalık olduk😂
minismom AngeL- 20 21. Haftada dedi ama randewu cok zor buldum 1 ay once flan demisti anca buldum randewu zamanınıda gecirmek istemiorum stn 18-23 hafta arası yapılabilioms detaylı