Kızlar 15 haftalık hamileyim kan testinde WBC normalden biraz yüksek çıkmış, NEU ve LYM değerleri düşük 😞 bu değerlerden anlayan var mı acaba biraz endişe ediyorum doktora ulaşamadım enfeksiyon ve benzeri şeyler yazıyor nette hatta daha da kötü şeyler yazıyor bilen varsa yardımcı olabilir mi 😢