38 Haftaligiz bugun cati muayenesi oldum hicde korkulacak birsey degil kendinizi rahat birakmalisiniz. Doktor pelviks kemiğimin basık olduğunu bu sebeple bebeğin zorlanabilecegini ama bu demek değil ki kesin sezaryen olacaksın dedi yinede normal doğumu deniycez duruma göre sezaryene donebiliriz o esnada bunu bebek belirleyecek dedi. Boyle olup da normal doğum yapan var mı acaba ? Muayane esnasında sende hissedeceksin dedi bak ne kadar dar dedi hakikatten bende hissettim dardi yani buna biz karar veremeyiz bebek belirleyecek herseyi dedi