Nilssu semanureliz ben yemiştim sanırım bisi olmadı iyiyiz 🤣 ama sakatat yemek zararlıymış hamilelikte ucundan ye abartmadan
merve211 Ben değil ama yengemlerde yedi canm bi sıkıntı da yaşamadılar çok şükür ben normalde de sevmem 😑