Tugceasil Çocuğum kaç gündür hastaydı doktor yüksek ihtimal covid dedi ben de beşinci gün evde kendim test yaptım pozitif kızlar ama hiç bir belirtim yok. Doktor coraspin içiceksin dedi doğuma kdar ama yine de korkuyorum bebeğe bişi olur diye 🥹
Burcu-2634 Tugceasil 30. Hafta da corona oldum ve kan sulandırıcı iğneye başladık 36. Haftaya geldim halrn kullanıyorum daha da dopumdan 20 gün sonrasına kadar kullanmam gerekiyormuş bi aksilik olmadı hiç çok şükür
Burcu-2634 Tugceasil her türlü belirti vardı ciğer ağrısı boğaz ağrısı ateş öksürük halsizlik kalbimin atışı bile canımı yakmıştı ondan sonra doktora gittim çünkü grip bile olsam o derece canım yanmazdı Allah bi daha yaşatmasın cidden çok zormuş covit