Ma3469 ben 27+2deyim, geçen hafta tüm alışverişini yaptık. Bebek bezi kaldı bir, bir de akla gelirse hani ufak tefek şeyler çıkarsa onları da alırız. Odası da daha hazır değil, doğuma zaten 3 ay var. 1 ay içinde tüm hazırlıklarım bitmiş olsa 8. ayda her şeyi hazır oluyor Allah kısmet ederse. Öyle acele etmedik hiç