benimmdunyamm 15 dk birini 15 dk birini emzirmeye çalışıyordum ama ben öyle sanıyormuşum bebeğim ya uykuya dalıyor ya gaz sancısından emmek istemiyordu. 40 günlükken gittiğimiz kontrolde az kilo aldığını söyledi doktorumuz ve göğüsteki bütün sütü emmesi gerekiyor zorlayın mutlaka dedi hatta son kalan süt en faydalı olanmış onu mutlaka vermeye bak dedi sarılığımızda geçmemişti birsürü test yaptırdık. Testlerin hepsi temiz çıktı meğerse kızım doymuyormuş ek olarak mamaya başladık ve emdikten sonra kalan sütüde sağarak vermeye başladım bebeğim kendini toparladı resmen sarılığıda kalmadı çok şükür 🙏🏻🙂