Miray81 ben de kullandım. Yan etkileri çok fazla. Letuyu kullandirtan doktorumu değiştirdim. Yeni doktorun letuyu en fazla 6 ay kullandiriyoruz dedi. 3 ay kullandım. 2 ay gebelik oluşmadı 3. Ayimin adet tarihi de henüz gelmedi daha çok var adet tarihime.