Meraba kizlar biz 37 haftadayiz ve dun den beri adet olacakmisim gibi bir agri vardo karnimda aksam da bel agrilarim basladi ve bu gece saat 4 civari hem karnim hem belim agridi gene adet agrisi gibi ve karnimin sag alt tarafinda biragri olmusti sanki bicakla kesiliyormus gibi hala o agro devam ediyor afedersiniz lavaboda falan otiramiyorm acaba nedendir kizlarr