Organ taramasında böbrek genişlemesi olduğunu söylediler bir diğer adı ile hidronefroz. Şu an sınırdaymışız. 22 haftalığız. Sonradan küçülme olabiliyormuş. Doktor çok takmayın dedi ama illa takılıyor biraz. Yaşayan var mı acaba? Biraz içimi rahatlatsa