Yaklaşık 2 haftadır bebeğim yan yatıyor bir türlü dönmedi bugun kontrolumde de doktor %94 döner ama dönmezse de sezaryan olur dedi açıkcası korktum bu kadar sürede neden dönmedi eliyle de yüZünü kapatmış bir durumda böyle olan var mı ne yapmam lazım 😣 daha 26+5 haftalığım