Kızlar doğum yapalı 1 hafta oluyor alttan dikişlerim var gerçekten çok sıkıntılı bi dönemdeyim çok dikişim Var baticon canımı çok yakıyor kullanmak istemiyorum sarı kantaron yağı ve zeytinyağı kullananlar varmış bi yardım ederseniz sevinirim tecrübelerinizi paylaşır mısınız 😊