Kızlar 40 haftanın içindeyiz doktorumuz cumartesiye kadar gelmezse çantanı al gel yatışını yapıcaz dedi duyduğum an bi şoka girdim çıktım anlık🥹🥹🥹 ayy çok karmaşık duygular içindeyim ilk gebeliğim ve korkmuyor değilim🥺 hepimiz sağlıcakla bebişlerimizi kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻❤️