Hifaberra Kızlar saat başı dünden beri sancı giriyor belim karnım kasıklarıma doğru çok ağrılı gelip gidiyor ama sık değil saat başı bazen yarım saate bir düzenli değil sizce açılmamı oluyor ki ? 38+2
Ozum12 Hifaberra benimde oldu bugün ilk defa ama anlamadım değişik bir ağrı süreklide değil bel karın kasıklara vurdu aniden ama geçti anlamadım
sevgul_96 Bende 39+3 teyim aynıları bendede oluyor. Sizin kahverengi akıntınız varmı acaba arada böyle gelen benim gece gelmeye başladı ve sancımda oldu? Bekleyeyim bari bende burda ilk gebeliğim 🤷🏻♀️😇
Hifaberra sevgul_96 akıntı şimdilik olmadı ama çok ağrıyor şiddetlenmeye başladı. Tam anlayamadım ama hafif bi su sızıntısı oldu galiba duştan yeni çıkınca ne olduğunu bilemedim
Busraaksel sevgul_96 Bazı kişilerde kahverengi akıntı nişan olabiliyor doktorunuza danışın isterseniz bi
Ozum12 Hifaberra evet ama peş peşe değil size yazdıktan bi kaç saat sonra bir daha oldu birde yarım saat önce oldu toplamda 3 kere araştırmama göre doğumun yakın olduğunu belirtiyormuş vücut cuma günü randevum var doktoruma danışcam 🌸