sumeyraks Dünden önceki gün çatı muayenesi olmuştum . Dün koyu sümüksü çok az sıvı geldi ama.hala sancım yok kötü bişey değildir demi
Ervaannesi sumeyraks benim de çatı muayenesinden sonra gelmişti nişanım. 1 saat sonra da suyum geldi, su gelmediyse nişandan birşey olmaz merak etmeyin
KkkkBbbb sumeyraks çatı muayenesinden kaynaklı gelmiştir muhtemelen sancıniz başlamadan veya suyunuz gelmeden doğum olmaz sıkıntı yapmayın
sumeyraks KkkkBbbb sancıma baktırdım bugün bir kez 100 üstü gerisi 0 20 25 var ama yigunlasinca dedi ben ozmn da bişey hissetmedim şuanda bişey hissetmiyrom