Seda35 Kızlar 26. Haftadayım doktorum şeker yüklemesine gerek duymadı sağlık ocağında kan verdim açlık şekerim 65 çıkmış bunun bebeğe sakıncası olur mu yarın gidicem doktora tedirgin oldum tokluk şekerime bakamadık daha
Aselmeva_ Seda35 Biraz düşük 70 110 arası normal acliklarda Ama hamileliğin özellikle ilk zamanlarda normal oluyor dusebiliyor
Seda35 Halfey anladım canm ilk gebeligimde de sekerim yoktu o yuzden gerek duymadi bakalm bu sonuca ne dicek
Gmg Benim de düşük çıkmıştı. Doktorum sağlık ocağında kan tahlilleri beklediği için olabileceğini söyledi. Daha sonra şeker yüklemesi yaptırdığımda normaldi