Merhabalar kizlar ben devlete gitmiştim 16 haftalık büyük bı ihtimal kız dedi bugün gittiğim doktor da özel de bacakları kapalı uyuyor ama büyük bı ihtimal erkek dedi görme ihtimali varmı yoksa öylesine mi soyledi anlamadım ne yaptı ise açmadı bacaklarını uyuyormuş zaten sizce dogruluk payı varmıdir böyle bişey yaşayan oldu mu yardimci olursanız çok sevinirim