Demettello41 Yüksek tansıyona rağmen gebelıgı ve doğumu rahat geçenler ıcımı rahatlatabılır lütfen 🙏🏻🌸bı de doğum seklınız
kahvesever__ Demettello41 benim ki son bir ay kala çok yüksekti sonradan tansiyon hastalığı dediler 15 di tansiyonum normal doğum yaptım
Suhedaa Demettello41 tuzu azalt bol su iç ve bir damla idrarın olsa bişe tuvalete git benim 3. Ayda tansiyonum çok yüksekti bi kaç kere çok yüksek çıktı sonradan bi tanıdgım bunları yap dedi yaptım ve şuan her gittğimde normal çıkıyor 😊
Demettello41 kahvesever__ herhangı bır sorun oldu mu doğum esnasında kaca yukseldı mesela aşırı korkuyorum 😔