Asil_hatun Kizlar bugün kontrolum vardı bebeğim 1kg 150 gr cikti doktor iyi dedi sizi ne dersiniz 2 oğlum doğduğunda 3 kilo doğdu kızımin haftasına göre iyimi kilosu acaba tombismj olur zayıfmj acaba
Merve201119 Asil_hatun kilosu gayet iyi bence doktorunuzla zaten iyi olduğunu söylemiş size erkek kız boy ve kiloda fark edebiliyor önemli olan sağlığı zaten
Seyma-Aslan00 Asil_hatun en son 31 de gitmiştim 1870 gramdı simdi 32 olduk cok sükür her bebek farklı kilo alıyo😅 ben takılmıyorum. Oyüzden sağlığı iyi olsun da