Dilarey valla bende inanmıyodum. Ama karnım çıktığı günden beri (5-6 ayda anca çıktı benim) kim tahmin ettiyse doğru bildi (genelde orta yaşlı teyzeler kendi kendilerine tahminde bulunuyo ve hep doğru çıkıyo)
Yolda, markette, eczanede hep erkek olcak galba, erkek bebek bu vs. Diyolar.
Erkek olunca sivri karın kız olunca daha geniş yayvan karın oluyomuş 🤷🏻♀️