Benim prolaktinim 27,4 çıkmıştı sınırda diye doktora gitmedim İki üc ay oldu.bu ay haftanın üç dört günü iki şertane incir yedim öylesine sevdiğim için. Acaba incir süt hormonunu yükseltir mi diye aklıma geldi şimdi bilgisi olan varmı ? Acaba gecikmem ondan mı kaynaklı :(