mervekinay Merhaba 32 haftalık gebeyim, bebeğin hıçkırıklarını iki gündür sol kasığımda hissediyorum ve aşağıya doğru ince ince sızlama baskı hissediyorum bebeğim dönmüş müdür aynı şeyleri yaşayan var mı ?
Fatoskty mervekinay bende yattığım zaman bebeğin hıçkırıklarını aşağıda hissediyorum halen daha nerde olduğunu anlayamadım😂
JaleTogrul mervekinay benim bebegim 29. haftadsn beri bas asagi su an 33. haftamiz hala da ayni ve bende hickiriklarini orda hiss ediyorum.. baski yaptigi icin ola bilir endiselenme canim artik yerleri cok daraldi
ipekveatlas mervekinay evet benim 32. haftamda dönmüştü. hıçkırıkta aşağıda hissediyosan dönmüştür büyük ihtimalle
drmeri bebeğim 20li haftalarda bu yana baş asagi. ve en son kanala girmek uzere dedi doktor dun. her gun hickiriyor ve hep vajinamin ustunde en altta gerçekten. solda hissediyorum ben de
sekerpare3 Nasıl oluyorki hıçkırık, ben tekme olarak algılıyorum hepsinide oyuzden, ilk hamileligim olunca ayırt edemiyorum 🙈🥰
Zuhalsebu sekerpare3 hıçkırık olunca insan ayırt edebiliyor ben de edemem zannediyordum da bildiğin insan gibi hıçkırıyorlar işte acayip tatlı bişi😍
elifuslu1002 mervekinay valla ben yukarıda aşağıda nere denk gelirse orda hissediyorum hickirdiginda bacağı vs baka yeri hareket eder nereye denk gelirse orda hissedersin canım illaki baş kısmında falan edeceksin diye bisey yok yani
Esra33-34 mervekinay hıckırık kasıkta hıssedıyosan baş aşşagıdadır canım. Benımde öyle cunku 3 aydır baş aşşağı duruyo hıckırıklar oyuzden alt bölgede hıssedıyorum
drmeri Birminikcivciv haftam küçük 35teyim ama 36da sezaryen alacaktı. aniden doğum belirtilerim başladı o yüzden bu bir iki hafta içinde normal doğsun diye çabalıyor doktor. gebelik zehirlenmesi geçiriyorum preeklamsi var. tansiyonum çok yüksek seyrediyor o yüzden erken alacaktı zaten ama aniden bebek aşağı indi sancilar cikiyor vs derken insallah normal dogar diyor kendisi :)
Birminikcivciv drmeri İnşallah. Bende 32 de bebek Rahime çok inmiş. Allah sağlıkla vaktiyle kucağımıza almayı nasip etsin