Dua edin kızlar bebiş geliyor. Ramatoid artrit hastası olduğum için doktorum bebeğin gelmesi gerektiğini söyledi. Normal doğum olacak inşallah bir aksilik çıkmazsa. Sancılarım var ama açılma yok sunu sancı ve rahim geliştirici verilcekmiş bakalım hayırlısı dualarınıza talibim 🥲🤲🏼