cansevgi_17 Merhabalar aranızda derin ben tramboz hastası olup gebe kalan var mı veya kan sulandırıcı iğne vurulan
Mge127 cansevgi_17 merhaba bende de doğum sonrası dvt oluştu . Büyük ihtimalle doğum yaptınız galiba . Neler yaşadınız anlatır mısınız lütfen 🙏
Nmt94 cansevgi_17 3 düşüğüm oldu gen testi yapılınca pıhtılaşma olduğu belli oldu o yüzden iğneye başladım.
cansevgi_17 Nmt94 geçmiş olsun umarım sağlıkla bebeğine kavuşursun🙏Bende de pıhtı sorunu var ve tedirginim henüz 6haftalık