Nazankspkrsnbll bendede 6haftalıkken olmuştu aynısı tabi tecrübesiz olunca hemen acile gittim, tedbir amaçlı birgün yatış verdiler, progestan ilaca başlattılar düşük önleyici. Doktor baktı kanama alanı görünmüyor dedi ağrın yoksa sorun yok dedi dinlen ağır kaldırma dedi, yani şimdilik sıkıntı yok ama insan panik oluyor. Bir daha ağrım sızım olmadan kan görmeden acile gitmeyi düşünmüyorum hemen herşeye yatış veriyorlar insanı iyice panik yapıyorlar. Ağrınız varsa gidin ama ağrınız yoksa bi sağlık ocağına danışın bence dahada çok erkenmiş 3 hafta ben 5 haftalıkken öğrenmiştim hamileliğimi