Buzdolabım bozuldu mağazadan sipariş ettik salı günü kesin getircez dediler bizde eşimle pazara çıktık hep fazla fazla aldım kışlık için buzlugada atarm diye ama cumartesiye kaldı dediler o kadar sebze elimde kaldı havalar sıcak kötü olmaya başlıyor yakınlarımda hiç tanıdığım da yok dolabına koymak için buzluk için hazirlaym posetleym komsudan rica edeyim diyorum dolabına koymak için ama kimseyi tanımıyorum sitede🤷