Enbiya benim ayrıntılı normaldi bugün kontrole gittim bobreklerinde genişleme var dediler.9 mm üstü sorun olur 6 mm senin dedi ama takip edilecek tabi seekrrden de kilo almış kilolu bebek dedi Benim de iyice canım sıkıldı ins sağlıklı dünyaya gelirler bebeklerimiz bobrek genişlemesi doğum sonrası kendiliğinden de gecebilirmis ben okudum biraz başka bı hastalığa bağlı değilse yazıyor onda içinizi biraz ferah tutun ins bı sorunla karşılaşmayiz Rabbim herkesin bebeğini sağlıklı sıhhatli dünyaya getirmek nasip etsin.