Duyguturkoglu Bugun 6 aydır bezmialem hastanesinde takipli oldugum doktorumun medicalpark bahcelievler hastanesine gececeğini öğrendim bu hastanede takipli olan varmı muayene ve doğum ucretleri hakkında bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim .
Gulaycelik Duyguturkoglu her bölgenin ki değişiyor ayrıca dr fiyatları da değişiyor Pendik MedicalPark bnm dr muayene ücreti 500 doğum sezaryan fiyatı istedim ben 10’000 bin
2erkeksnnesi Duyguturkoglu canım ben o hastahaneye gidiyorum 3. Ye hamileyim 3. Süne de oraya gidiyorum medikal park Bahçelievler’e aşırı pahalı bunun nts si muanesi para para bitmiyor 😂 ama benim geniş aile var o yüzden rahatım
Duyguturkoglu Gulaycelik evet dediğiniz gibi bölge bölge değişiyor genelde bu yakada daha da uçuk oluyor ücretler
yayannesi Duyguturkoglu merhaba medikalpark doğum ücretlerini ögrenebildinizmi aceba bende 6.ayımdayım ve Taha beye takipliydim çok üzüldüm ayrılmasına.
Duyguturkoglu yayannesi hastanenin verdiği bilgiye göre 1000₺ ve 1200₺ arası muayene ücreti değiliyormuş doğum içinde 9500₺ den baslıyor dediler ama taha hoca için değil bu fiyat daha belli değil demişlerdi o zaman bende başka doktora geçiş yaptım mecburen
yayannesi Duyguturkoglu Gerçekten çok fazlaymış bende arkadaşlara sordum pahalı bir hastane olurda birkaç gün kalmanız gerekirse altın kalkabilirmisiniz düşünün fln dediler haklılarda. Siz kime geçiş yaptınız bezmialemdemi yine?
Duyguturkoglu yayannesi yok ben bağcılarda oturuyorum burada yaman cerrahi tıp merkezinde dr. Eray Balcan var sosyal medyadan da bakabilirsiniz oraya geçiş yapıcam hem fiyatları çok uygun hemde taha hoca gibi ilgili biri (hatta bezmialemden daha da uygun fiyatı )
Duyguturkoglu yayannesi bezmialemde devam etmek istemiyişimin sebebide her gittiğimde yeni bir zam yapılıyor yeni yapılan binanın parasını bizden alıyorlar resmen hizmet aynı ama fiyat artıyor o yuzden istemedim hem eşimin yanımda olmasını istiyorum dogumda buna bezmialem izin vermiyor fotografcıya izin vermiyor ama bu yeni gectiğim yerde bunlar mümkün oyuzden buraya gectim ben . 🙏
yayannesi Duyguturkoglu Bende esenlerde oturuyorum bağcılarda çalışıyorum dediğiniz doktora da bakayım mutlaka.
Ender00 2erkeksnnesi merhabalar ilk gebeliğim bilmediğim için soruyorum son haftalarda sürekli nstye giriliyor diye biliyorum. Bu ekstra ücretli mi oluyor ?
Ender00 2erkeksnnesi Bir de daha önce de doğumlarınızı orda yapmışsınız sanırım hangi doktora gidiyorsunuz acaba, doğum sırasında hastahane koşullarından memnun kaldınız mı? 😊
Duyguturkoglu mysweetbabyy çok iyi çok sevecen ve gereksiz bilgiler vermeyen cok tatlı bi doktor ilk başta soğuk biri gibi gelebilir ama süreçte gerçekten büyük destekçi kendisi . Yeni yerine randevu aldınız sanırım muayene ücreti ne kadarmıs ?