Kızlar dün ıkı damla kan gelmıstı acıle gottım alttan bakıldı sorun yok dendi . Bugün kendı doktorum gelemem ıatedı gıttım baktı eş aşagıda dedı .
Kanama oradan olmuş olabılır yorma kendını egılıp kalkma dedı tabı bana evde yardımcı olacak bırısı yok mecbur dınlene dınlene yapacağım ama eşin aşagıda olması sıkıntı yaratır mı başına gelen var mı ?