ZeynebOnurluu96 Kızlar ben 1 yıldır özel bir kurumda çalışıyorum şimdi hamileliğin 22.haftasındayım doktor en erken kaçıncı haftada çalışamaz raporu veriyor ve daha sonrasında devlletten ne gibi yardımlar alıyoruz?
Hil38 Bende kamudayım 32.haftamda çalışabilir aldım. Doktorum tam 32+0 da gidersem rapor alabileceğimi yoksa hakkımın yanacağını söylemişti. Çalışamaz için de durum aynıdır diye düşünüyorum