Sag sol yanlara yatmak gerek sanirim. Ama uykuda sirt ustu de yatiyorum farketmeden. Bende bugun 15haftalik hamileyim. Bir perinatoloji uzmaninin internette videosunu izlemistim. Sola yatmak bebek icin daha saglikliymis kan pompalanmasi acisindan ama saglikli gebeliklerde bunun ekstradan çokta faydasi yokmus. Gelisim geriligi olan ve bebege kan akisinin problem oldugu gebeliklerde ozellikle Sola yatmak gerekiyormus. Ben suan sag sol karisik yatiyorum bazen de sirt ustu daha karnim olmadigi icin.