Kızlar selamlar 19 haftalık hamileyimm,
Ben ilçede yasiyorumm , burda çok ufak bı hastane var her imkanda yok maalesef, merkezde daha büyük bi hastaneye gidiyorum
doğum içinde orayı dusunuyorum aslında ama orada da randevu sıkıntısı var,1,5 aydır randevu bulamıyorum, yolu çok uzun tek başıma giderken zorlanıyorum 1 saat sürüyor çünkü, eşim calisiyor sürekli izinde alamıyor malum.
Özelde doğurmak istiyorum aslında imkanımda var ama onada eşim bı turlu sıcak bakmıyor pahalı vs diyor ayrı sıkıntı.
Ayrıntılı ultrasona gircemm 2 hafta sonra, sonuçlarını merkezdeki büyük hastaneeeki doktora gistermem lazimm ama dediğim gibi randevu yok hep böyle problem çekiyorumm. Stres olmaya başladım artıkk bunaldımmm, n’olacak böyle bilemiyorumm ☹️ Moralim aşırı bozukkk