Kızlar 30+5 çift yumurta ikizlerine hamileyim. Şimdiye kadar da hiç bi sorunum yoktu. Bugün rutin kontrole geldim ve ilk kez nst ye bağlandım, doktor kasılmalar olduğunu söyledi, nst yi tekrarlayalım duruma göre yatışını da yapabiliriz dedi çok stres oldum ya daha çok erken böyle olup doğumu 4 5 hafta daha erteleyebilen var mı??