Busel İlk 3 ayımda üzüm yoktu çıktığı günden beri hemen hemen her akşam yedim hiçbir sorun olmadı şekerim de çıkmadı .Yani kocaman tabakta dolu dolu değil de biraz üzüm biraz şeftali biraz elma hiç kesmedim ilk aylarında ayva zamanıydı onuda her sabah yiyordum 😀 Şimdi incir zamanı onuda yiyorum hiçbirşeyi eksik etmedim Ya 😀