Ben 38+6 oldum. Dün randevum vardı. Doktora dedim 40′tan sonra planımız nedir diye. Suni sancidan önce rahim ağzına fitil tarzı bir ilaç yerleştiriyorlarmis. Bu ilaç bazı kadınlarda çok başarılı sonuç gösteriyormus ve normal doğum sancini getirip doğumunu yapıyormussun. Bazısında ortamala bir başarı gösterdiği için ekstra suni sancı veriyorlarmış. Sezeryan lafını ağzına bile almadı. Bence hem kendi sağlığımiz hem bebeklerin sağlığı için ne kadar acıya dayanabilirsek, normal doğum yapmaya o kadar özen göstermeliyiz.