Ben saat öğlen 11 de kalktım kahvaltimi yaptım ve dışarı çıktım işimi halletim geldim evime ve gelirken iki farklı test aldım eve gelip yaptım ve ikiside iki çizgi çıktı yanlış olma ihtimali varmıdır 5 günde adetim gecikti normelde adetim duzensizdi ama şu 2 aydır duzenliydi sizce sonuç dogrumudur