miroski_22 Demettello41 bizde 39+1 haftaligiz henüz gelen giden yok yarin kontrole gidecegim doktorunuz ne dedi size acaba ne kadar bekleriz dedi
Demettello41 darkatra desene 2 hafta daha suresı var oy oy e sonunda normal kendı sancınızla mı yaptınız yoksa sezeryan mı
darkatra Demettello41 Benim 9 cm açılmam vardı ama ebeler sağolsun bebeği ters çevirdiler elleye elleye. Onca uğraştan ve bebek dışkı yedikten sonra zorunlu sezaryene alındım.
miroski_22 Demettello41 benide hafta da 1 cagiriyor gecen hafta persembe gittim haftaya tekrar gel dedi bakalım yarın tekrar gidicem benimde ilk gebelik o yüzden bekliyoruz bakalım
darkatra Demettello41 Hâlâ ağlıyorum aklıma geldikçe. Sezaryen olursan bebeğin geri zekalı olacak lafını hiç unutmuyorum. Allah aynısını onlara da yaşatır umarım.
Demettello41 darkatra bır çok ınsan sezeryan oluyor günümüzde o ne demek ya çok demorolıze etmısler sızı