Elisarli 35.haftam bitmek üzere bebek sürekli sağ tarafımda topluyor kendini orası taş gibi semsert oluyor canım açıyor normal mi acaba gün içinde defalarca oluyor bu durum
yagmur_s Elisarli 36+4 üm benim de 2 3 haftadır aynı bugğn söyledim doktora normal dedi. Artık yavaş yavaş doğuma hazırlanıyorlarmış😌
93Sinem93 Elisarli 36 haftalığım bende de aynı durum var canım çok acıyor kasılmalardan dolayı ama doktorum normal artık doğum hazırlığı bunlar dedi.
Esragoren Elisarli bende 29 haftalık hamileyim bu sabah uyandigimda benimde sağ tarafında toplanmisti ve canımi çok yakıyordu ama bişey olduğunu sanmıyorum bunu sürekli yapıyor çünkü bebeğim
Esragoren Kızlar benim ki 1 aydır böyle ama ve sizin bebekleriniz den küçükmüş sizce bu erken dgpum olur mu