Yetersukrbck_0618 Kızlar bebişlerinizin karnınız da ne tarafta olduğunu hissedebiliyor musunuz sertlikten felan??
eminegulbalci Yetersukrbck_0618 benim sağ tarafımda ama hafif göbek deliğime doğru gelmeye başladı 17+5 haftalığız
Busra_05 Yetersukrbck_0618 ben göbek deliğimin hemen yanında sağ da sertlik hissediyorum bir dk felan sürüyor sonra yer değiştiriyor galiba ☺️
lacrimam Ne tarafta olduğunu hissedemiyorum ama dün ilk kez hareketlerini hissettim bugün tık yok henüz normal galiba 😫
kbralya01 Bende de bazen sağ bazen sol taraf kasıkta daha şişlik oluyor sanırım diyorum burda şuan orası biraz daha ağır sanki ve şiş oluyor hareketlerini de 4-5 gündür hissediyorum ama böyle pıt pıt seğirme şeklinde ve genelde yemek yiyip uzandıktan sonra 🥰
Qnl Yetersukrbck_0618 walla çok şükür diyim ama riskli bi hamilelik yaşıyorum o muhteşem hisse henüz korkudan dolayı erdirmesin :(