Havva34 Sona yaklastik fakat ne ağrı ne sancı var sadece vajinamın istemsizce açılıp kapanması gibi farkediyorum sancı olmadan da açılma olması mümkün mü yada doğum yaklaştıkça böyle olması normal mi
Tugce3441 Havva34 ay bende öyle 38+5 sankı vajınamı bırı vakumluyor çok tuhaf oluyorum sancı agrı yok
Havva34 Tugce3441 aynen açıklıkda yok Çarşamba randevumuz var ama o zamanda 40+4 olacağız acaba geç bı randevu mu