BabyLoveMom Kızlar merhaba 19 haftalık hamileyim sağlık ocağında kontrol vardı ona geldim kalp atışını dinledik ama bebek biraz aşağıda dedi böyle birşey ile karşılaşan var mı sorun olur mu korktum biraz
Tasbebek BabyLoveMom kendi düzenli gittiğin doktor vardır elbet sağlık ocağı sırf prosedürler yerine gelsin diye yapıyor ben aşı dışında hiç gitmedim o da mecburiyetten boşver dinleme onları
Damla1995 BabyLoveMom bnmde ayniydi hatta biberebir kendi doktorum soyledi dikkatli ol dedi rahm agzinda acilmaya sebep olablr gbi konuusdu kasiklarinda agri yapar dedi. ayni haftalardaydim bende. Yattm devamli ayagmi kaldirip agir is yapip egilmedim ozellikle. Snra duzeldi bi sknti olmadi
BabyLoveMom Tasbebek evet var canım haftaya kontrolüm de var hatta ama işte aklıma takıldı sormak istedim teşekkür ederim 🙏🏻