Dilan246 12+4 gebeyim bugün 2li tarama testi yaptırdık ultrasonda her şey normal cıktı kan istediler ultrasonda normal çıkıp kanda sorun yaşayan oldu mu
Ireemkcn Dilan246 Anladığım kadarıyla benim de 2 li temiz 3 lü de sıkıntı çıkmıştı ultrasonda hersey normal tarama da dediğim gibi. Detaylı ultrasonu bekliyorum
chicharitoo Dilan246 ikili tarama testine kan dahil değil mi zaten. Ben ultrasona girdim kan verdim onun sonuçlarını yorumladılar başka da bir şey demediler.
Ezgican- Dilan246 ikisinin birlikte analiz ve yorumu yapılıyor ve ortaya bir risk oranı koyuluyor yani ultrason ve kanı birbirinden bağımsız incelemiyorlar ikisinin birlikte incelenmesi sonucu ortaya bir oran koyuyorlar sizin yaşınızı da hesaba katarak
bhrey Dilan246 yani yorum yapıyorum ki sitede en üstte kalsın arkadaslar görsün bilen var ise yorum yapsın :)
chicharitoo Dilan246 bana da 15 gün demişlerdi 5 gün sonra çıktı hafta sonu dahil. Söylenenden erken çıkabiliyor.
Dilan246 Ireemkcn benim arkadaşım 2li tarama testi yaptırmış sıkıntı çıkmayınca 3lü teste gerek yok demiş doktor
Der_0 Ireemkcn ikili tarama normal çıkınca üçüncüyü niye yaptın normalde ikili normalse üçüncüyü yapmıyorlar
Dilan246 chicharitoo inanın bilmiyorum ilk gebeliğim o yüzden merak ediyorum ultrasonda her şey normal dedi doktorum kan ver ona da bakalım dedi
chicharitoo Ireemkcn herkese bir şeyin riskte diyorlarmış yani çok moralimizi bozmayalım diye diyorum genelde öyle duydum çünkü. İlla ki riskli olmayan da vardır ama tersini çok duyuyorum
chicharitoo Dilan246 ultrasonda ense kalınlığına bakıyorlar asıl olay kan testi zaten orda eşik değerleri hesaplıyorlar ama ense kalınlığı da önemli onda sorun çıkmaması rahatlatıyor insanı.
chicharitoo Dilan246 ben de yeni oldum çok iyi anlıyorum sizi sonuçlanana kadar çok kurcaladı kafamı. İnşallah güzel sonuçlar alırsınız ama endişeniz olmasın ense ultrason da bu test için önemli bir aşama.
Bebisinizz Dilan246 bende pazartesi günü devlette ikili test yaptırdım bana 1 ay sonra çıkar dediler ☹️
Dilan246 Ezgican- Teşekkür ederim yorumunuz için ilk gebeliğim pek bilgim yok ve 15 gün denilince uzun geldi zaman nasıl beklicem kafasına girdim ☹
123xyz Ultrasonda hersey normaldi burun kemiği ense kalınlığı vs doktorum olumsuz bir durum beklemiyorum dedi kan verdim kan sonucumla birlikte degerlendirildiğinde orta riskli çıktı maalesef kandaki bir degerim yuksek cıkmış
Dilan246 123xyz umarım her şey yoluna girer ve sağlıcakla alırsınız bebeğinizi kucağınıza rabbim hepimize sağlıcakla kucaklamayı nasip etsin
Ozgee07 123xyz Benimde ultrasonda herşey normal görünüyor ama ikili testimde risk çıktı kaç 1 haftadır bütün psikolojim mahvoldu iki gün öncede nipt (fetal dna) yaptırdım sonucun çıkmasını bekliyorum.